LUNAPARK

by - nedeľa, apríla 22, 2018


Náš život by sa dal pokojne prirovnať k lunaparku. Raz nasadneme na horskú dráhu, inokedy do ruského kola a točíme sa vo víre problémov stále dokola. Občas zabúdame na to, že lunapark je tu predovšetkým pre zábavu. A sme to my, kto rozhoduje o tom, na ktorý kolotoč nasadne. Zatúžila som aspoň na chvíľu stať sa tým malým bezstarostným dievčatkom. Posadila som sa na detský kolotoč hneď vedľa Dumba (alebo ako sa ten slon volá) a „dospelácke starosti“ hodila za hlavu. Poviem vám, oslobodzujúci pocit. 

Do lunaparku som sa nevydala len tak náhodou. Vybrala som si toto miesto ako ideálne k nafoteniu ďalšej sukne z novej kolekcie MargiFashion

Trochu folku

Sukňa, ktorá poteší všetky milovníčky denimu, ale i tie, ktoré si obľúbili folkové motívy. Tie sú ešte stále trendy a som si istá, že s príchodom festivalov ich bude ešte o niečo viac. Pri tvorbe outfitu som stavila na jednoduchosť a nechala tak vyniknúť krásu stuhy. Preto som zvolila ležérnu bielu košeľu, na ktorej som vyhrnula rukávy. Na nohy som obula výrazné zelené lodičky od značky Gino Rossi, ktoré outfit rozžiarili a farebne prepojili. Toto je práve ten typ lodičiek, ktorá ja zbožňujem. Majú špičku, tenký podpätok a napriek svojej výške sú pohodlné. V neposlednej rade robia krásne nohy. Samozrejme na bláznenie v lunaparku odporúčam zvoliť pohodlnejšiu obuv.

Foto: Michal V. KŘEPEL










Denimová sukňa: MargiFashion, Košeľa: Zara, Lodičky: Gino Rossi

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tie lodičky vyzerajú super. Sukňa tiež no ja by som asi nenabrala odvahu na nosenie folklórneho motívu. I keď som kedysi pôsobila presne v takomto súbore. No uvidíme, možno si také niečo predsa len kúpim.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím, že kolotoče sú teraz v kurze :D aj my sme pri nich fotili. A sukňa je naozaj krásna, folklórny motív sa mi veľmi páči.

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.