NIKDY NIE JE NESKORO

by - nedeľa, novembra 19, 2017


Začiatkom roku som písala článok venovaný novoročným predsavzatiam. V podstate sa jednalo o moju výzvu k prekonaniu strachu. Dnes je za nami polovica novembra, čoskoro oslávime Vianoce a s novým rokom prídu na rad predsavzatia nové. Čo myslíte, podarilo sa mi svoju výzvu zdolať?

Mojim najväčším takzvaným „strašiakom“ bolo šoférovanie. Pre niekoho rutina, pre mňa obrovská zodpovednosť i strach. Manžel mi v tom chcel dopomôcť a tak trochu nakopnúť, preto som od neho k narodeninám dostala kondičné jazdy v autoškole. Trvalo mi niekoľko mesiacov než som tam zavolala a aktivovala darčekový voucher, ďalšie mesiace plynuli a ja som jazdy stále odkladala na „vhodnejší čas“. V poslednej dobe si čoraz častejšie uvedomujem, ako veľmi by mi šoférovanie uľahčilo život. Položila som si preto otázku: „Čoho sa vlastne tak strašne bojím? Zvládli to iný, zvládnem to i ja!“ Vzala som telefón a zavolala do autoškoly. Priznám sa, že som už ani nedúfala, že môj voucher je po tak dlhej dobe ešte platný. Áno bol a ja mám dnes za sebou prvé jazdy. Nakoniec to nebolo až tak zlé, ako som si myslela a teraz viem, že TO ZVLÁDNEM. Jednoducho nikdy nie je neskoro postaviť sa strachu zoči-voči.  



Kárované sako

Je súčasťou môjho šatníka už viac než 4 roky. V tom čase som na blogu o ňom písala článok o tom, aké je nadčasové, a že len ťažko vyjde z módy. Aha, mala som pravdu. Kárované sako sa stalo veľkým trendom tejto sezóny a ponúka množstvo podôb – priliehavé i oversize, pre každého podľa chuti. Je elegantné a zároveň šik. V poslednej dobe ho nosím čoraz častejšie a toto je jedna z mojich najobľúbenejších kombinácií.

Kárované sako si skvele rozumie s džínsami. Veľmi často túto dvojku doplním obyčajným basic bielym tričkom, no v tomto prípade som si povedala, že spravím výnimku. Nahradila som ho romantickou bielou blúzkou s volánmi a bola som milo prekvapená. Čo sa týka doplnkov, sako zdobí brošňa pripnutá na klope saka. Dostala som ju ako dar od svokry a od tej doby ju na saku stále nosím.     

PS: Za fotky opäť ďakujem Michalovi. Fotenie v metre bol fakt zážitok. Myslím, že do konca života nezabudnem na vodiča, ktorý na nás pri odchode zatrúbil. Takmer som sa po to ... Každopádne výsledok stojí za to a ja som z fotiek nadšená.

Foto: Michal V. KŘEPEL










Sako: MargiFashion, Blúzka: MargiFashion, Džínsy: Zara, Kabelka: Michael Kors, Členkové čižmy: CCC

You May Also Like

5 komentářů

Používa službu Blogger.