Španielsky home office

by - pondelok, februára 13, 2017


Začiatkom februára som strávila týždeň v Španielsku. Do Madridu som sa chcela už dlhšie pozrieť a keď sa naskytla príležitosť, hneď som sa jej chytila. Manžela tam povolali na služobnú cestu a ja som šla ako jeho „garde dáma“ (inak povedané príručná batožina). 

Home office po španielsky

Keďže sa jednalo o pracovnú návštevu vedela som, že väčšinu času strávi žiaľ v kancelárií. Preto, aby som sa nenudila a samozrejme pretože som žienka pracovitá, vzala som si čiastočný home office. Navyše som pracovala na kampani, na ktorej mi veľmi záležalo a chcela som ju dotiahnuť do úspešného konca (o tom čo robím, vám napíšem niekedy inokedy). 

Ako prebiehal môj španielsky home office? Ráno som sa zobudila pred deviatou hodinou. Osprchovala sa, obliekla, vzala notebook a zašla si do hotelovej kaviarne na raňajky. Pri popíjaní kapučína som si prečítala a odpovedala na pár emailov. Po raňajkách som zamierila do izby, kde som poctivo pracovala a okolo druhej hodiny som vyrážala do mesta. Zašla som si na prechádzku, užívala si príjemných 12 stupňov a popritom nasávala atmosféru mesta. Samozrejme neodolala som a zašla i na nákupy. Okolo šiestej hodiny bol už manžel z práce späť a to bol najvyšší čas pripraviť sa na večeru. Navštívili sme množstvo vynikajúcich reštaurácií a ochutnali snáď všetky miestne špeciality (nečudo, že ručičky na váhe o niečo podskočila).

Ach tie nákupy

Byť v Španielsku a nezájsť na nákupy, špeciálne do Zary či Manga by bol hriech! Lepšie situovaný hotel som si ani priať nemohla. Všade naokolo boli uličky plné nie len kaviarničiek a reštaurácií, ale samozrejme obchodov s oblečením, doplnkami a topánkami. Domov som si priviezla džiny s výšivkou, ktoré sú aktuálne veľmi trendy. Navyše sa skvelé hodia k mojej novej blúzke z jarnej kolekcie MargiFashion, ktorú vám už čoskoro predstavím bližšie. Dnes máte možnosť z nej vidieť aspoň časť. Biela romantická blúzka si zaslúži samostatný príspevok, preto si počkám na lepšie počasie, kedy vám ju budem môcť ukázať v plnej kráse. Žiaľ bolo dosť veterno a navyše v deň, kedy mala premiéru začalo i pršať.

Návštevu Madridu a služobnú cestu hodnotím viac než pozitívne a kľudne by som brala každý mesiac jednu. Bolo to jednoducho skvelé. Viac z Madridu už čoskoro v ďalšom článku.










Košeľa a kabát: MargiFashion, Džiny: Zara, Kabelka: Michael Kors, Topánky: CCC

You May Also Like

6 komentářů

  1. tak to musel byť krásny zážitok a trošku vybočenie z bežnej reality :) veľmi pekný máš aj outfit,páči sa mi kabátik veľmi :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, bola to príjemná zmena :)
      Ďakujem za milý komentár Veronika. Teší ma, že sa outfit páči :)

      Odstrániť
  2. Do Španielska by som veru išla. A tých 12 stupňov fakt závidím, tohtoročná zima sa zdá byť nekonečná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, táto zima je nekonečná a naozaj veľmi chladná. V Madride bolo príjemných 12 stupňou i keď dosť fúkalo a občas i sprchlo.

      Odstrániť
  3. Tá blúzka je krásna a do Madridu chcem ísť už hrozne dlho, no zatiaľ sa nepodarilo. Ale možno toto leto :)

    NITA-NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nita. Už len čakám kedy sa konečne oteplí a budem ju môcť naplno nosiť.
      Madrid je naozaj krásne mesto. Snáď sa Ti podarí ho počas leta navštíviť. Ja by som sa tam znovu rada vrátila :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.