Trendy folklór

by - utorok, januára 24, 2017


Áno, máte pravdu. Toto rozhodne nie je vhodný outfit na počasie, ktoré aktuálne vládne u nás. Ale keď ja som sa už nevedela dočkať, kedy vám konečne predstavím nové šaty, ktoré mi už mesiac visia v skrini a zatiaľ veľa príležitostí nedostali. Nedeľné počasie bolo konečne veľmi príjemné. Dokonca mi hrejivé slnečné lúče umožnili to, že som si na pár minút rozopla kabát a dokonca ho i na chvíľu zobliekla. Bol to fakt len okamih. Po tomto našom bleskurýchlom fotení som bežala domov sa zahriať. 

Folklór

Kvetinové výšivky a kvetinové vzory aktuálne príliš hľadať nemusíme. Dá sa povedať, že na nás samé vyskakujú a už z diaľky volajú z výkladu mnohých obchodov. Folklórne výšivky, ktoré v minulosti zdobili ľudové kroje našli uplatnenie na džínach, mikinách, obyčajných tričkách a taktiež kabátoch a šatách. Tento trend sa objavil už minulé leto a tak sa zdá, že záujem oň neutícha - ba naopak. Preto ak ste zručné, bavlny a ihlu do ruky a šup do vyšívania. Zima nás pravdepodobne ešte nejakú dobu potrápi, preto si môžete večer vyplniť napríklad vyšívaním pri telke. Ja bohužiaľ tak šikovná nie som, ale pozerala som na sashe.sk, kde dajú zohnať naozaj zaujímavé kúsky. Je tam množstvo šikovných ľudí, ktorých to naozaj baví a hlavne im to ide.

Keď sme už pri tom folklóre a výšivkách nedá mi nespomenúť plesové šaty Tamary Heribanovej počas plesu v opere. Tá svojim outfitom viacerým vyrazila dych a bola označená za jednu z najlepšie oblečených dám večera.

Šaty MargiFashion Collection

Tak teraz už konečne k tým mojím šatám. Nie sú vyšívané, avšak na prvý pohľad tak možno pôsobia. Každopádne sú z príjemného úpletového materiálu. Látku objavila mama a keď som ju po prvý krát uvidela na displeji mobilu bolo rozhodnuté. Vzhľadom k vzorovanému materiálu som to nechcela príliš komplikovať. Vznikli tak jednoduché šaty s dlhým rukávom a véčkovým výstrihom. Ženské a šik. 

Okolo krku som si uviazala koženú šnúrku (nejako sa mi choker trend zapáčil) a na hlavu nasadila klobúk. Myslím, že tak vznikol veľmi príjemný folk look. Čo poviete?








Úpletové šaty: MargiFashion, Kabát: MargiFashion, Cižmy: Aldo, Kabelka: via Humanic

You May Also Like

8 komentářů

  1. Veľmi pekné šaty a pristanú ti, skvelá je aj farebná kombinácia s kabátom. A pokiaľ ide o look Tamary Heribanovej na plese v opere, šaty sa mi páčili, no z úpravy vlasov, respektíve z čepca som nadšená nebola. Prišlo mi to už príliš.

    NITA-NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Nita. Mám radosť, že sa šaty páčia :)
      Súhlasím s Tebou. Navyše čepiec jej zbytočne pridali roky navyše.

      Odstrániť
  2. V kombinácii akú si zvolila to vyzerá super, šaty ti fakt sedia a sú pekné. Mne sa na plese v opere páčila róba Lucie Hurajovej, krásna farebná kombinácia. Táto folklórna, ktorú mala na sebe Tamara sa mi zdá príliš extravagantná, ale tak každá máme iný vkus.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Janka. Musím povedať, že sa v nich cítim naozaj príjemne :)
      Tamaru som spomenula vrámci témy folklór. Na plese bolo niekoľko dám, ktoré mali skutočne nádherné šaty. Mne sa nápad Tamary fakt páčil a tá sukňa k tomu bola skvelá. Ako však píše Nita, ten čepiec už bol navyše i keď bol naozaj krásny.

      Odstrániť
  3. ja sa tiež prikláňam k slečnám, že Tamara mala na plese naozaj krásne netradičné šaty, páčili sa mi, ale tiež mi to už prišlo asi príliš. ako keby mali za úlohu príliš zaujať :) ale tak splnili účel,keďže sa o nich všade písalo :)
    tebe to pristane ale oveľa viac,takto decentnejšie a pekne skombinované do bežného dňa :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujala a bolo to naozaj všade. Ja som na jej looku ocenila hlavne to netradičné a odlíšenie sa od ostatných :)
      Ďakujem pekne Veronika. Veľmi si to vážim :)

      Odstrániť
  4. Ten kabát je úplně super, moc Vám to sluší!
    Pěkné dámské kabátky mají tady: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.