Tekvicová nádielka

by - pondelok, októbra 31, 2016


Máme za sebou víkend plný strašidiel. Priznám sa, že ja sviatku Halloween veľmi nefandím a tak som sa i tento rok zaobišla bez večierku v maskách či vyrezávania tekvice. Namiesto toho som uvarila vynikajúcu tekvicovú polievku. Aby som ostala v "tekvicovej téme", mám pre vás nový outfitový príspevok s neprehliadnuteľnou vestou, ako inak v tekvicovej farbe. Tak dobre, tých tekvíc by už stačilo.

Oranžová vesta doplnila moju zbierku, ktoré som si v poslednej dobe veľmi obľúbila. Obdobie sukní a šiat u mňa pomaly ustupuje a ja čoraz častejšie siaham po jednoduchých outfitoch pozostávajúcich z úzky džínsov a jednofarebného svetríka. Avšak to by som nebola ja, ak by som k tomu ešte niečo nepridala. Bižutéria to však nie je. Tá v poslednej dobe ostáva v šuplíku. Skvelým doplnkom v mojom prípade je práve vesta, ktorá je pre jednoduchý outfit ako stvorená.

Outfit bol fotený ešte v čase, keď sa dali nosiť lodičky a postačil len sveter. Dnes už lodičky ostali doma a nahradili ich čierne vysoké čižmy. Výraznú oranžovú vestu som zladila s šedými slim džínsami, bielym svetrom, zlatými doplnkami a béžovou kabelkou.

Ako kombinovať oranžovú

Oranžová farba u mnohých patrí k tým menej obľúbeným. Priznám sa, že i ja sama som si k nej hľadala cestu. Začalo to pred dvoma rokmi v lete midi sukňou. Od vtedy sa oranžovej farbe nebránim. Najčastejšie ju kombinujem s neutrálnymi farbami ako biela, béžová, šedá či čierna. Je to proste klasika.

Určite ste sa už stretli s pojmom color blocking. A napríklad kombináciu oranžovej a modrej vykúzlite dokonalú súhru. Vyskúšajte napríklad oranžový vršok a modré nohavice, prípadne oranžovú sukňu a jednoduchý sveter v námorníckej, modrej farbe.

A čo by ste povedali na kombináciu oranžovej a tmavo ružovej? U mňa pred časom vyvolala doslova explóziu a tak som sa rozhodla jej venovať celý článok. Do mojej rubriky Magazín som pripravila inšpiratívny článok tejto okúzľujúcej dvojice. Pripomenúť si ho môžete TU.





Vesta: MargiFashion, Džínsy: Next, Sveter: Mango, Kabelka: Michael Kors, Lodičky: CCC

You May Also Like

23 komentářů

  1. Veru do oranžovej farby nejde hocikto, momentálne asi tiež v tejto farbe nevlastním, ako však pozerám fotky, dá sa skombinovať veľmi pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Janka. Je pravda, že to nie je farba pre každého, ale treba vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. ja tiež nejako halloween špeciálne netrávim :) bola som na jednej párty, spravila si výzdobu a to je tak všetko :) ... ale k outfitu :) je super elegantný a tá oranžová vesta je dokonalá a originálna:P asi som takú ani v obchodoch nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to bohate stačí. Ja som sa k výzdobe vôbec nedostala :)
      Ďakujem, som veľmi rada, že sa vesta páči. Vesta je z mojej kolekcie :)

      Odstrániť
  3. tiež veľmi nefandím tomuto americkému sviatku :) ale vestička je naozaj pekná :) ja osobne by som sa bála takejto farby, ale ty si to skombinovala presne tak ako sa mi to páči, pretože práve v tom color blockingu ako píšeš, by mi to nebolo až tak sympatické :)
    okrem vesty máš aj krásnu kabelku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oranžovou mám ráda, takže tomuto outfitu fandím. Ohromně ti to sluší! Tato barevná kombinace mne baví a sama ji ráda nosím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martina. Myslím, že som u Teba zopár oranžových outfitov už videla. Oranžová Ti sekne :)

      Odstrániť
  5. Super outfit a tá vesta je naozaj krásna <3
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to moc hezky! Líbí se mi, jak si v článku vysvětlila i kombinace barev. Asi se tedy už oranžové nemusím tolik bát. 😃
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Katka. Oranžovej sa báť nemusíš. Myslím, že každá farba má niečo do seba :)

      Odstrániť
  7. Ja som mala donedávna s oranžovou tiež problém, no v poslednej dobe sa mi nazbieralo pár oranžových kúskov, hlavne teda letných. A oranžová s ružovou je láska :D Alebo potom ešte taká klasika oranžová s "kaki". Vestu som už chválila na instagrame no musím znova, je krásna a aj keď ja vestám príliš neholdujem (som zamrzák, potrebujem rukávy) veľmi sa mi páči.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nita. Máš pravdu, úplne som zabudla na kombináciu oranžovej a kaki :)
      Tá tiež veľmi pekne funguje. Vestu nosím aj teraz v zime, ale už schovanú pod kabátom :)

      Odstrániť
  8. Lovely outfit. Orange is a very original color and I adore your vest. Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.