Luxusné cestovanie

by - štvrtok, augusta 18, 2016


Vždy som veľmi rada cestovala a spoznávala nové krajiny. V hlave mám imaginárny zoznam krajín, ktoré by som rada aspoň raz navštívila. Rok čo rok som sa preto snažila navštíviť jedno z miest zo zoznamu. Albánsko je krajinou, ktorá na mojom zozname nebola. Napriek tomu ju v posledných rokoch navštevujem pomerne často, dá sa povedať pravidelne.

Mať za manžela cudzinca má svoje výhody, ale samozrejme i nevýhody. Jednou z výhod, v mojom prípade je, že Albánsko sa stalo pomerne zaujímavou a v poslednej dobe navštevovanou letnou destináciou. Za tie roky som mala možnosť navštíviť a vidieť miesta, o ktorých sa mi ani nesnívalo. Nevýhoda? V nedeľu na obed si len tak k svokrovcom nezájdem.

Zbaliť veci a vyraziť

Balenie kufrov je mojou záležitosťou. Mám v tom svoj systém a manžela k tomu radšej nepúšťam. Ten to väčšinou sleduje len z diaľky, z gauča. Máme dva stredne veľké kufre, do ktorých pripravené veci postupne rozdeľujem. V každom z kufrov máme obaja polovicu. To najnutnejšie, bez čoho by som sa nezaobišla ukladám do príručného kufra. Pred pár rokmi sa mi totiž stalo, že sa môj kufor na letisku niekam zatúlal. Našťastie som ho za dva dni mala späť. Odvtedy však všetko delím na pol - pre istotu.

Luxusné cestovanie

Pred mojim odletom na dovolenku ma s možnosťou spolupráce oslovila firma Delmas, ktorá sa špecializuje na predaj kvalitných dámskych kabeliek, pánskych tašiek a kufrov. Oboznámila som sa s Holandskou značkou March, ktorá ponúka originálne a veľmi elegantné kufre jak textilné, tak i škrupinové. Do oka mi hneď padol luxusný krásavec vo farbe s názvom kašmír, s ktorým som napokon spokojne odkráčala domov. Prekvapila ma jeho pomerne nízka cena s prihliadnutím na kvalitu a naozaj luxusný vzhľad.

Okrem dokonalého dizajnu a faktu, že mi ladí s kabelkou sa vyznačuje svojou pevnosťou, odolnosťou a zároveň veľmi nízkou hmotnosťou. Jeho povrch je vyrobený z polykarbonátového materiálu, ktorý zaručuje všetky uvedené vlastnosti. Rozmery presne odpovedajú požiadavkám na palubnú batožinu, takže sa nie je čoho obávať.

Cestujem pohodlne

K outfitu už len v krátkosti. Jednoducho pohodlne! Biela vesta je mojou letnou láskou a počas dovolenky som ju vkuse „vláčila“. Raz ako šaty, inokedy k šortkám a tielku a na cestu v kombinácií s džínsami a jednoduchým tričkom.










Vesta: MargiFashion, Kufor: March, Džiny: Zara, Tenisky: Converse

You May Also Like

6 komentářů

Používa službu Blogger.