Inšpirácia - šatka vo vlasoch

by - utorok, júna 28, 2016


Už sa ani nepamätám, kedy sa na blogu naposledy objavil článok venovaný inšpirácii. Preto som si dnes povedala, že je najvyšší čas to zmeniť. Ako už napovedá nadpis i úvodný obrázok, rozhodla som sa trochu povenovať súčasnému trendu - šatke vo vlasoch.

Šatka vo vlasoch nie je žiadnou novinkou. Nosili ju pred rokmi naše mami či staré mami. Táto retro záležitosť hlasí svoj návrat a stala sa žhavým trendom tohto leta. Ja som ju zaznamenala pred tromi rokmi v kolekcií jar leto môjho obľúbeného návrhárskeho dua Dolce & Gabbana. Odvahu som však nenabrala. Túto sezónu ma šatka vo vlasoch sprevádza omnoho častejšie. Už som ju obdivovala na viacerých zahraničných, ale i domácich módnych blogoch. Taktiež môj obľúbený Pinterest je priam nabitý šatkovými inšpiráciami a tak som aspoň niekoľko z nich vybrala.

Počas víkendu som si doma vyskúšala niekoľko jednoduchých účesov, ktoré som oživila šatkou a poviem vám, je to paráda! Napríklad I úplne obyčajný drdol sa zmení na nevšedný a zábavný. Alebo si šatku jednoducho uviažte ako čelenku okolo hlavy. Krásne oživí akýkoľvek outfit a môže nahradiť i šperky. 



Zdroj: Pinterest

You May Also Like

1 komentářů

Používa službu Blogger.