Jarný foto editorial s MargiFashion

by - sobota, marca 12, 2016


Sofistikovaná, elegantná a dokonca i sexy. O čom je reč? O béžovej farbe, ktorá je jednou z trendy farieb tohto roka a udomácnila sa i na pôde MargiFashion. Som veľmi rada, že vám dnes môžem v krátkosti predstaviť JARNÝ FOTO EDITORIAL s novými hviezdami našej ponuky – krátke a dlhé sako, jarný kabát v béžovýcho odtieňoch.

Prečo práve béžová?

Často krát som sa stretla s tým, že ženy hľadajú neutrálne sako, ktoré by využili na viacero príležitostí a ľahko by sa im kombinovalo s tým, čo už doma majú. Dobre padnúce sako tvorí základ šatníka každej ženy. V jednotlivých príspevkoch vám postupne ukážem, aké jednoduché je nahradiť klasické čierne sako štýlovým v béžovej farbe.  

Nie som v tom sama

Všetky tri kúsky vznikli v salóne mojej mami na východe Slovenska v Bardejove. Ku mne pricestovali pred niekoľkými týždňami a hneď som sa pustila do prípravy foto editorialu. Ten mi najprv prekazilo počasie – nasnežilo, potom som sa dozvedela, že Alžbeta, fotografka s ktorou spolupracujem bude služobne v Miláne (šťastné to dievča). 

Našťastie mám kamarátku, ktorá má kamarátku a tá mi dala kontakt na skvelého fotografa. Takouto cestou som sa dostala k autorovi týchto fotiek, Lukášovi Komárkovi. Neprehliadnuteľnou súčasťou všetkých troch outfitov sú originálne náušnice, ktoré navrhuje a vyrába krásna Patrícia Hejčíková pod značkou MARNI. Každé náušnice majú svoj špecifický rukopis a i vďaka nim vzniklo jedinečné spojenie kvalitnej ručnej práce. 

Touto cestou ďakujem Lukášovi a tiež Patrícií za spoluprácu a verím, že sa vám budú jednotlivé príspevky páčiť :)




Oblečenie: MargiFashion, Náušnice: MARNI, Fotograf: Lukáš Komárek

You May Also Like

9 komentářů

  1. Skvele outfity. Nejhezci je ten prostredni bezovy kabatek.
    Moc ti vse slusi!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Martina. Veľmi sa teším, že sa outfity páčia :)

      Odstrániť
  2. Všetky tri outfity sú krásne, najviac by som vo svojom prípade využila asi to krátke sako. A vidím, že si musím zaobstarať biele džínsy alebo nejaké svetlé. Krásna kolekcia.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Jani. To krátke je naozaj super a dá sa jednoducho kombinovať :)

      Odstrániť
  3. Ahoj založila jsem si nový blog, budu ráda když zavítáš. www.glasswithroses.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi kombinace výrazné červené a zvířecího vzoru v druhém outfitu :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.