Sexy thirty

by - štvrtok, novembra 26, 2015



Každá žena túži raz za čas vyzerať zvodne a sexy. Je jedno či je vám dvadsať, tridsať, štyridsať alebo viac. Príťažlivé môžete byť v každom veku. Treba si však dávať pozor na pomyselnú hranicu, medzi zvodnosťou a vulgárnosťou.

Pracovný názov ďalších šiat z našej kolekcie je "Sexy tridsiatka". Áno, mám po tridsiatke a som šťastne vydatá. Aj napriek tomu chcem občas vyzerať naozaj sexy, aby si ten môj i po čase povedal, že si vybral dobre. V týchto šatách som sa tak naozaj cítila a jeho pohľad hovoril za všetko. 

Napriek tomu, že sa nejedná o mini šaty pôsobia podľa mňa sexy a to vďaka rázporku, respektíve prekladu. Pri chôdzi sa preklad mierne otvára a tým dáva priestor pre fantáziu. To je mnohokrát príťažlivejšie, ako prvoplánové mini. K tomu výstrih do V, na ktorý upriamite pozornosť napríklad výrazným šperkom. Ja som zvolila výrazné náušnice, ktoré pochádzajú z dielne Mia de Sign a sú ručnou výrobou. Mia mi náušnice zapožičala práve za účelom nafotenia tohto outfitu. Priznám sa, že uvažujem nad tým, že jej náušnice nevrátim, ale si ich od nej odkúpim. Bola to totiž láska na prvý pohľad a pre mňa sa stali súčasťou šiat. Tieto dva kúsky k sebe jednoducho patria. 

Tak, ako je biela farba spájaná s nevinnosťou a čistotou, tak červená je farbou dráždivou, energickou a vášnivou. Na internete som sa dokonca dočítala, že priťahuje šťastie, dobíja energiu a nedovolí nastúpiť únave. Ďalšia motivácia k tomu, zaradiť červenú farbu viac do svojho šatníka. Červená je často spájaná i s vianočnými sviatkami, ktoré sa už blížia a ja sa už veľmi teším, ako sa zladím s vianočným stromčekom. Zatiaľ som zapózovala na úžasnom čiernom gauči v showroome KARE a vďaka skvelej fotografke Alžbete Krhovjákovej vznikli tieto možno trochu odvážnejšie fotky. Čo na ne hovoríte?









Dress: MargiFashion, Shoes: Guess, Earings: Mia de Sign

You May Also Like

9 komentářů

  1. Tie šaty sú fakt nádherné, pristanú ti no a tie fotky, maximálne profesionálne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Jani. Veľmi ma teší, že sa výsledok páči :)

      Odstrániť
  2. Opravdu sex a tak krasne! Vypadas skvele. Nausnice jsou krasne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne vyzeráš SUPER !!! Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, krásne sú tie šaty a tebe neskutočne svedčia :) ja by som sa asi trošku bála pri svojej postave toho rozparku, musela by som ich nosiť jedine z pančuchami, keďže nerada odhalujem svoje nedokonalé stehná :D
    http://drewsbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár. Ten rozparok je trochu zradný, ale z vrchu je zapošitý, takže sa až tak neotvára :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.