Healthy breakfast

by - piatok, júla 31, 2015


Základom dňa sú samozrejme raňajky. Ja si zdravé a chutné raňajky najviac vychutnávam počas víkendu. Raz sú to lievance, inokedy chrumkavé croissanty s domácou marmeládou či miešané vajíčka a tmavý chlieb. K tomu nechýba veľká dávka ovocia či zeleniny. No a samozrejme nesmiem zabudnúť na chutnú kávu. Bez tej by to ráno jednoducho nešlo. Pred asi mesiacom som bola oslovená k otestovaniu nového mixéru AURA MIX & GO PRO od značky Russell Hobbs. Od tej chvíle sa základom našich raňajok stali chutné a hlavne zdravé smoothie, ktoré sme si jednoducho zamilovali.

Mixér mám doma už asi mesiac a neviem si ho vynachváliť. Tu je niekoľko mojich postrehov.
  • Je malý, takže ľahko skladný. V našom prípade veľké plus. Máme totiž veľmi malú kuchyňu.
  • Vynikajúce tesnenie. Ďalšou jeho výhodou je to, že pri príprave chutného nápoja nenarobíte v kuchyni veľký neporiadok. 
  • Nápoj si okamžite môžete zobrať kamkoľvek so sebou. Súčasť mixéru sú dve prenosné fľaše veľkosti 600 ml, ku ktorým je víko.
  • Ľahko sa ovláda. Na jeho ovládanie nepotrebujete vysokú školu. Stačí stlačiť jedno tlačidlo a je hotovo.
  • K pracovnej doske sa prisaje ako kliešť. V dolnej časti mixéru sú prísavky, ktoré sa prisajú k pracovnej doske, takže sa mixér pri práci ani nehne.
  • Rozmixuje čokoľvek. Skúšala som aj osviežujúce nápoje s kockami ľadu.
  • Extra nádoba na mixovanie - rozomletie orieškov.

Na čo som prišla? Tento mixér má jednu veľkú nevýhodu. Vynikajúce smoothie sú extra návykové, takže ich budete chcieť mať každý deň. 

Pripravila som si pre vás ukážky mojich najobľúbenejších nápojov, na ktorých momentálne fičím. Základ tvorí vždy banán (chcem totiž, aby ma nápoj zasýtil na dlhšiu dobu) a jogurtové mlieko bez príchute. Potom už len pridávam ovocie podľa toho čo ukoristím v obchode. Manželovi ulahodila kombinácia jahôd a čučoriedok a ja sa neviem nabažiť jahôd s malinami. Mňam :)






You May Also Like

11 komentářů

  1. Love your article! I feel like breakfast is so important, and I love fruits, especially for summer.
    That looks sooo yummy.

    Maria from http://marvellousfeels.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for nice comment. This smoothie was really delicious :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super článok! ja si podobné nápoje alebo teda smoothie robím obyčajným ponorným mixérom, aj keď ten niekedy dokáže narobiť neporiadok v kuchyni :D tvoje smoothie vyzerajú úplne mňam! :)
      giveaway

      Odstrániť
    2. Ďakujem pekne. To dobré poznám. Tiež som to predtým skúšala ponorným mixérom a dhšie mi trvalo upratať kuchyňu :D

      Odstrániť
  3. Smoothie jsou super, taky si je děláváme..nejhorší na tom je všechno to okolo..očistit ovoce, nakrájet a pak umývat nadobí =D, kdyby to tak mohl dělat někdo za nás, piju smoothie snad pořád..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že mne príprava (čistenie ovocia atd.) nevadí. Horšie je to s umývaním nádobí potom. Do toho sa nikomu nechce a myčku nemáme :(

      Odstrániť
  4. mňami, asi sa na tie smoothie dám aj ja :-)
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite doporučujem. Niečo osviežujúce na blížiace sa teplé počasie :)

      Odstrániť
  5. Hm, už teraz sa teším na zajtrajšie raňajky! A spravím si smoothie! :)

    Patrik
    Veľká narodeninová Giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten mixér vyzerá super! a hlavne tie maliny♥

    The Wendy's lookbook

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.