My work - Backstage from photo shooting in Bratislava

by - nedeľa, apríla 05, 2015


V poslednej dobe svoj blog pomerne dosť zanedbávam čo ma dosť mrzí. Byť blogerkou na plný úväzok dá niekedy poriadne zabrať. Každopádne svoju prácu milujem a som za ňu rada. Rozhodla som sa, že niektoré príspevky, ktoré píšem pre blog Stilaga uverejním aj na svojom blogu. Jedná sa hlavne o inšpirácie a tým vyplním prázdne miesta, ktoré u mňa na blogu často nastávajú.

Dnešný príspevok je ešte spred pár dní, kedy som bola v Bratislave. Fotili sme jarný editoriál s blogerkami. Tieto typy spolupráci ma nesmierne bavia. Hlavne osobné stretnutia s blogerkami, ktoré sledujem len prostredníctvom blogov. Tentokrát som spolupracovala s Lindou (Lapkin dressbox), Katkou (Katharine – fashion is beautiful) a Anitou (Signorina Anita). Fotografa sme si požičali od Lindy, jej priateľa Dominika Babušíka.

Aká bola moja rola? Spolu s mojou kolegynkou Miškou sme si vzali na starosti styling, Miška dievčatá nalíčila a ja som pomohla s úpravou vlasov. Miška je začínajúcou blogerkou a jej blog nesie názor MichelleBelle. Okrem toho som behala poza chrbát fotografovi (ktorého som asi trochu znervózňovala), aby som pre vás všetko zdokumentovala. Dnes vám prinášame fotky so skvelou atmosférou, ktorá počas dňa vládla. Aj keď nás zima trochu potrápila, na dobrej nálade nám neubrala. V budúcom článku sa môžete tešiť na výsledok našej spolupráce. Tiež budem rada, ak navštívite aj blog Stilaga, kde pravidelne prispievam. Prajem krásne veľkonočné sviatky :)









You May Also Like

3 komentářů

Používa službu Blogger.