My work - Press conference in Bratislava

by - piatok, marca 20, 2015


Síce s viac ako týždenným oneskorením, ale predsa. Tento článok som pre vás mala nachystaný už niekoľko dní a nie a nie ho dokončiť. Minulý týždeň som sa zúčasnila tlačovej konferencie pre Stilago Slovensko. On nového roku mám na starosti PR pre Českú aj Slovenskú republiku. Dá sa povedať, že momentálne som takzvanou blogerkou na plný úväzok. (Stilago blog Sk, Stilago blog Cz).Veľmi ma to baví a som nesmierne vďačná za možnosť, ktorú som dostala. 

Tlačová konferencia sa týkala hlavne nového katalógu Style by Stilago. Druhá časť patrila mne, kde som prítomným oboznámila o sociálnych médiách, s ktorými v Stilagu pracujeme a tiež o projektoch v spolupráci s blogerkami. Príjemným popoludním nás sprevádzal charizmatický moderátor Michal Sabó. Ani som sa mu nestihla poďakovať za občasnú pomocnú ruku počas mojej prezentácie. Predsa len nie som žiadny rečník a v istom momente bola tréma silnejšia ako ja. Každopádne nejak som to zvládla :). Súčasťou tlačovej konferencie bola tiež súťaž pre prítomné dámy. Nechýbala ani módna prehliadka z novej kolekcie značiek Heine a Next. 

V ten deň som mala možnosť konečne osobne poznať dve sympatické blogerky Ivetu (Dona Iveh) a Lindu (Lapkinn), s ktorými sme si príjemne pokecali. Už teraz sa veľmi teším na spoluprácu nie len s Ivetou a Lindou, ale ďalšími skvelými slovenskými blogerkami :)
Za fotky veľmi pekne ďakujem Dominikovi Babušíkovi :)











You May Also Like

10 komentářů

  1. Odpovede
    1. To máš pravdu, bol to poriadný babinec.Jedniným chlapom tam bol moderátor, ktorý po oficiálnej časti radšej zdúchol :D

      Odstrániť
  2. Gratuluji! Preji mnoho uspechu.
    Zabavne i narocne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau, tak to gratulujem k práci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw, som rada ze taketo akcie uz funguju aj na SK. Rada by som sa niecoho takeho zucastnila ale neviem s kym a kde by som sa mohla skontaktovat. Porad prosim nieco.

    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobné akcie sú v poslednej dobe dosť časté. Firmy často na tlačové konferencie (príp. iné prezentácie) pozývajú blogerky. U nás to robím napr. ja, alebo naša PR agentúra. Po pravde neviem čo Ti poradiť. Vyberám si blogerky podľa kvality blogu.Venuj sa svojmu blogu naplno a uvidíš, že Ťa za chvíľu začne oslovovať jedna firma za druhou :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.