My year 2014

/
20 Comments

Rok 2014 sa blíži do svojho cieľa a ja som sa rozhodla, že dnešný príspevok venujem jeho bilancií.

 Osobný život.
Rok 2014 bol pre mňa rokom posunov. S priateľom sme urobili ten najväčší krok a spečatili sme naše životy. Slovíčko ÁNO dokáže veľké divy a mňa urobilo šťastnou mladou pani. :)

Práca.
Aj v pracovnej oblasti nastala zmena a ja som sa posunula tam, kam som chcela. Mala som možnosť spolupracovať a spoznať množstvo skvelých a talentovaných ľudí. Vy ste tak na blogu mohli sledovať výsledok mojej práce. Letný editorial s energickou a večne usmievavou Terkou (TU), jesenný s Mišou a Kristýnou z World needs Blondes (TU), kde som mala na starosti okrem produkcie aj styling. Rok 2014 som ukončila skvelou spoluprácou so Školou stylu z čoho mám ohromnú radosť (výsledok uvidíte už čoskoro na blogu). Za spoluprácu ďakujem mojej kamarátke Kamile, ktorá sa postarala o make-up, skvelej fotografke Kateřině Novotnej a tiež Alžbětě, a úžasnému kameramanovi Jakubovi Martínkovi

Blog.
Už minulý rok som si dala predsavzatie, že sa budem venovať blogu o niečo viac. Občas to bolo časovo náročnejšie, ale podarilo sa. Každý mesiac som tak pre vás pripravovala nie len outfitové príspevky, ale tiež inšpirácie. Mám nové logo, už čoskoro snáď aj vizitky a vďaka blogu mám možnosť spolupracovať s obchodom s látkami Evotex. Táto spolupráca mne aj mame priniesla množstvo nových možností. Už teraz máte možnosť aj vy zakúpiť si naše výrobky v butiku Evotex. Taktiež som mala možnosť otestovať novú žehličku od Philips a už teraz sa teším na to, čo prinesie rok 2015. 

Ďakujem.
Týmto sa chcem poďakovať hlavné vám, ktorý sledujete a pravidelne navštevujete môj blog za vašu priazeň a podporu. Veľmi si to vážim a chcem vám popriať všetko dobré do ďalšieho roku 2015. 

 Január - týždeň v Albánsku./ Február - čierno biela kombinácia je proste TOP. 
Marec - zamilovala som sa do svetlo ružovejm./ Apríl - výzva v podobe crop topu.
Máj - môj prvý editorial pre Stilago a stretnutie s úžasnou Terkou.
 Máj/jún - veľký deň SVADBA!
 Júl - prvá spolupráca s Evotexom./ August - úplne som sa zamilovala do midi sukní. 
 September - súťaž šitá na mieru./ Október - fotenie s maminou. 
November - pričuchla som ku kožušinám./ December - konečne som našla vysnívaný klobúk.
December - Silvestrovský editorial pre Stilago v spolupráci so Školou stylu. 


You may also like

20 komentárov:

  1. Super! Jen tak dál! :-) Tvůj blog je opravdu moc fajn a ty i maminka jste moc šikovné. Líbí se mi tady a ráda si prohlížím fotografie, čtu příspěvky a celkově čerpám inspiraci. :-)
    Do nového roku přeji jen to nejlepší, ať se daří, tak jako doteď. Ať jsi hlavně zdravá, šťastná a spokojená! :)

    Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Markétka. Veľmi ma teší, že sa Ti môj blog páči, a ež ho rada navštevuješ a čerpáš inšpiráciu. Tiež Ti prajem všetko dobré nech sa Ti darí a nech si šťastná :)

      Odstrániť
  2. Skvělý rok! Některé fotky si z tvých postů pamatuji. Máš moc krásný blog a ráda sem chodím. Jen tak dál!
    Krásný Nový rok 2015!
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší. Ďakujem za krásny komentár a tiež prajem všetko dobré :)

      Odstrániť
  3. Super fotky Janicka. Krasne outfity a tiez gratulujem k spolupraci. Vserko dobre v Novom roku, nech sa Vam dari. All the best. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a tiež pranie. Tiež prajem všetko dobré do nového roku :)

      Odstrániť
  4. dufam ze aj dasli rok bude este lepsi ako 2014 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné fotky!♥ do nového roku přeji hodně štěstí, zdraví a spoustu dalších úžasných nápadů!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásne prianie Peti. Tiež Ti prajem všetko dobré :)

      Odstrániť
  6. Moc pěkné fotky. Mimochodem jsi byla krásná nevěsta! :) Přeji pohodový norý rok a ať se ti daří jako doposud. :)

    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Kristýna. Aj ja prajem všetko dobré :)

      Odstrániť
  7. Hi Jana and congratulations for your work on 2014!!! I imagine that you will be very satisfied! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....I want to wish you a happy 2015. Kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hi Eni, thank you very much for nice comment. I followed you back :)
      Happy new year!

      Odstrániť
  8. Takto vyzerá úspešná mladá žena, gratulujem a držím prsty aj tento rok! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Patrik. Tiež prajem všetko dobré. Nech sa Ti aj naďalej darí tak ako doteraz :)

      Odstrániť
  9. Tak si mala pekný rok. Svadba je určite významná a krásna udalost, ktorá ti práve tento rok vryje do pamäti. Inak pekný suhrn fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers