My work - Photo shooting with Škola stylu

by - sobota, decembra 20, 2014


Dnes mám pre vás ďalšiu ukážku z mojej práce, kde som mala na starosti produkciu a prípravu ďalšieho foto editorálu pre Stilago. Tentokrát som mala možnosť spolupráce s úžasnými stylistkami zo Školy stylu. Ešte teraz som nadšená zo spolupráce a tiež, že som mala možnosť osobne poznať Ejvi, Marušku a Evelínu. Prácu, ktorú dievčatá v Škole stylu robia dlho sledujem a sama rozmýšľam nad tým, že by som sa kurzu zúčastnila. Uvidíme, snáď v novom roku 2015 to príde. 

Vianočné večierky sú už v plnom prúde a než sa nazdáme, budú tu i oslavy nového roka. Preto ani my v Stilagu sme nelenili a pripravili sme Silvestrovský editoriál. Rok 2014 sme sa rozhodli uzavrieť štýlovo, preto sme si na spoluprácu nemohli vybrať nikoho lepšieho, ako práve spomínané stylistky Ejvi, Marušku a Evelínu zo Školy stylu.  

Miesto činu.
Fotenie prebiehalo v pražskom showroome Kare. Touto cestou by som im rada poďakovala za možnosť využitia ich jedinečných priestorov, nábytku i rekvizít. 

Neprehliadnuteľná na večierku.
Silvester a večierky sa nezaobídu bez lesku a trblietok. Preto sme nimi ani my nešetrili. Všetky šaty sú síce čierne, ale pritom každé iné. Dominujú flitre, kovové odlesky, taktiež čipka i jemný šifón a dokonca i koženka. V prípade jednoduchých čiernych šiat dominantný náhrdelník. Myslím, že každá z žien by si z tohto množstva vybrala, to čo by sedelo jej postave i povahe. 

Bez nich by to nešlo.
Celé fotenie sa nieslo v príjemnej atmosfére blížiacich sa sviatkov. Jedlo sa, pilo, veselilo a samozrejme fotilo a natáčalo. Áno, týmto talentovaným a šikovným ľudom ďakujem za skvelú spoluprácu a teším sa z výsledku. O kom je reč? Tieto nádherné fotky má na svedomí neuveriteľne talentovaná a krásna fotografka Kateřina Novotná. Ak radi sledujte videa a ste zvedaví, ako fotenie prebiehalo, pozrite si naše VIDEO. O to sa postaral Jakub Martínek. Dekorácia, ktorá slúžila nie len ako pastva pre oko, ale i skvelé chutnala – Cupcakes od Moničky. Na tie sme sa najviac tešili a po fotení sme si každý z nás dopriali. Boli naozaj vynikajúce. Mňam. 






All dresses: Stilago, Models and styling: Škola stylu, Photographer: Kateřina Novotná, Video: Jakub Martínek, Production: Jana Dishani (me)

You May Also Like

0 komentářů

Používa službu Blogger.