I tested - Philips PerfectCare Viva

by - nedeľa, decembra 07, 2014


Po zhruba dvojtýždňovej pauze som tu s novým príspevkom. Dnes bude reč o žehlení a novej žehličke od značky Philips PerfectCare Viva. Bola som oslovená, aby som túto skvelú žehličku otestovala. Táto spolupráca ma nesmierne potešila. Verte, neverte, žehlenie patrí medzi moje obľúbené domáce činnosti. Pri žehlení dokážem vypnúť a zrelaxovať po náročnom pracovnom dni. Zapnem si svoj obľúbený program a pustím sa do práce.

Prvý pohľad na žehličku.
Žehlička PerfectCare Viva ma v prvom rade zaujala svojim dizajnom. Vyzerá naozaj krásne, čisto a elegantne. 


Regulácia teploty.
Okrem toho, že je krásna veľmi dobre sa s ňou pracuje. Skvele padne do ruky, krásne kĺže po bielizni a je ľahučká. Čo ma na nej prekvapilo asi najviac je, že nemá regulátor teploty. Dočítala som sa, že je vybavená revolučnou technológiou Optimal TEMP, ktorá kombinuje paru a teplotu. Takže je jedno či žehlíte hodváb alebo bavlnu. Na prvé otestovanie som si vybrala manželovu košeľu. Pri žehlení košieľ strávim vždy najviac času. Tento krát to bolo o dosť rýchlejšie než som čakala. Po látke stačilo prejsť len raz, nebolo nutné prechádzať opakovane. 


Veľa, veľa pary.
Žehlička má samostatný vyvíjač pary. S týmito typmi žehličiek istú skúsenosť mám. Doma mám len úplne obyčajnú, ale mama v práci inú nepoužíva a je naozaj ohromný rozdiel keď žehlíte obyčajnou žehličkou a touto parnou. Táto má navyše nádržku s vodou 1,7 l, preto nie je nutné vodu v priebehu žehlenia dolievať a vydrží vám 2 hodiny nepretržitého žehlenia. Tlačidlo pre prívod pary je umiestnené pod rukojeťou a veľmi jednoducho a prirodzene sa s ním manipuluje. Vyžehlené bielizeň je krásne rovné a nadýchané. 


Ups zabudla som žehličku na žehliacej doske.
Ako som vám už spomínala najradšej žehlím pri mojom obľúbenom programe, ktorým sú Nákupné maniačky. Občas sa mi stáva, že sa tak zahľadím, že úplne zabudnem na to, že žehlím. Táto žehlička je pre mňa preto ako stvorená. Prečo? Inovatívna technológia Optimal TEMP garantuje žehlenie bez spálenia. Žehličku v priebehu žehlenia nemusíte odkladať späť na základňu, ale pokojne ju môžete ponechať na žehliacej doske. Tak som si to vyskúšala. Žehlička bola zapnutá a položená na manželovej košeli zatiaľ čo ja som pózovala. Výsledok? Nič sa nestalo. Košeľu som nijak nepoškodila. 



Nevýhody?
Ja osobne som zo žehličky bola nadšená. Možno jedinou jej nevýhodou je to, že je väčšia a ja mám malú žehliacu dosku, ale vynašla som sa. Nádržku s vodou som ponechala na zemi. Žehlička má našťastie dlhú hadicu.

To bolo moje zhodnotenie po týždni používania žehličky Philips PerfectCare Viva ako bežného užívateľa. Nabudúce vám prinesiem pohľad zo strany profesionála. Žehličku pre vás otestuje moja mama :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. pierwszy raz widzę go na oczy

    ____________________________
    fashionblogger on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Počkám si ještě, co řekne maminka. Přece jen potřebuji dobrou žehličku při šití. Koupila jsem si jakýsi parní stroj a ten mne velmi zklamal. Přešla jsem zpět k mému napařovacímu starému Philipsu.

    Chtěla jsem se jen zeptat, jak ti sedí ten Guess klobouk? Všimla jsem si jej v pozadí a také ho chci. Jen se bojím, aby nebyl velký. Děkuji moc!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenziu pripravíme v priebehu sviatkov, keď budem doma na Slovensku. Mne osobne žehlička vyhovovala, ale tiež som zvedavá čo na ňu povie ona :)
      Si veľmi všímavá :). Klobúk od Guessu mám nový. V nedeľu som nafotila outfit, ktorý uverejním na blogu zajtra. Prezradím len, že je skvelý a že na moju malú hlavu sedí :)

      Odstrániť
  3. První fotka je dokonalá. Připomněla mi americké reklamy z 50. let. I přes to, že žehlička vypadá ultramoderně =D
    Jako dítě jsem žehlení miloval, teď to nesnáším a díkybohu, když je třeba, vyžehlí to přítel =D (tímto mu děkuji..)
    Btw., takovéto spolupráce jsou super a navíc ty ses k tomu postavila poctivě =).
    Dík.
    Prima nový týden,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Michael. V podstate to bol aj môj zámer. Chcela som byť taká tá domáca panička ako z reklamy :D. Vidím, že sa mi to podarilo.
      Tiež máme doma práce pekne podelené. Manžel varí a stará sa o kuchyňu a ja periem a žehlím. Žehlenie mám rada a manžel skvele varí, takže som spokojná :)

      Odstrániť
  4. Žehličku by som otestoval aj ja (keď už žehlím, ako bolo vyššie v komentári napísané :D). Vyzerá luxusne a zároveň minimalisticky, takže lahodí môjmu oku a tuším niečo podobné používa aj moja mama pri práci :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja žehlenie milujem! Moja mamka sa stále smeje, že som to zdedila po babke. Tá vždy chodila k nám žehliť, pretože moja mamka túto činnosť nikdy nemusela a stále jej neprišla na chuť. Preto vždy keď prídem domov, tak ma čakajú kopy nevyžehleného prádla. Inak Philips ja najlepšia!!! :-) A ako píše Michael, prvá fotka ako z americkej reklamy z 50. rokov! Paráda. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.