The story of my wedding dress

/
15 Comments

Ušiť svadobné šaty nie je žiadna sranda. V dnešnom príspevku vám prezradím to, ako moje svadobné šaty  vznikali a tiež koľko materiálu sme na ich výrobu potrebovali. To boli totiž najčastejšie otázky, ktoré som od vás dostávala. Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek. Boli fotené mobilom keďže môj fotograf pri skúšaní šiat byť nemohol (sme obaja poverčivý :D).
Na šaty sme potrebovali 3 m bieleho taftu a rovnako 3 m podšívky. Na podšívkovej sukni boli vo vrstvách našité pruhy nariaseného tylu. Toho sme spotrebovali 4 m. Ako ste si mohli všimnúť, z tylu bol tiež ušitý vrchný diel šiat. Naň sa potom ručne našívali čipkové aplikácie, ktorých sme mali 8 ks. 
Počas Vianočných sviatkov kedy som bola doma sme s maminou dali dohromady návrh šiat. Od januára na nich mamina začala pracovať. Domov som znovu prišla v marci a to už na mňa čakali predpripravené šaty, z ktorých som bola úplne nadšená. Ani nedokážem opísať ten pocit, keď som sa po prvý krát videla v zrkadle. Sukňová časť mi padla ako uliata. Jediné, čo bolo potrebné upraviť a vytvarovať bol živôtik a prsia :). K tomu nám dopomohla kvalitná podprsenka (double push up), ktorú sme všili do šiat. To môžete vidieť aj na fotkách. Ramienka sme samozrejme potom odstrihli. Následne sme našpendlili čipkové aplikácie presne tam, kde sme ich chceli mať. Tie sa potom, ako som už spomínala našívali ručne. Finále nastalo koncom apríla, pár dní pred svadbou, kedy som znovu prišla domov. Tentokrát na mňa čakali hotové šaty. Upravovali sme už len dĺžku šiat podľa topánok, ktoré som si kúpila. Aby sukňa mala ešte krajší tvar a zbytočne sa nedeformovala požičali sme si zo svadobného salónu spodničku s kruhom v dolnej časti. Týmto ešte raz veľmi pekne ďakujem Erike (Salón Erika) za to, že mi ochotne spodničku požičala.
Výsledné šaty ste mohli vidieť v mojich príspevkoch TU a TU :)









Weddingdress: MargiFashion


You may also like

15 komentárov:

  1. tie šaty su naozaj nádhernééééééé!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem Katarína. Naozaj ma to veľmi teší :)

      Odstrániť
  3. ako klobúk dole, sú naozaj ale naozaj nádherné!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. saty vypdaji krasne, krasne zada to ma:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné, docela se i divím těm spotřebovaným metrům látky, zdá se mi to málo. Taky uvažuji, že jestli někdy nastane můj čas, tak si šaty taky sama ušiji, ačkoliv je to spojeno s x pověrami, ale mě se ty z půjčoven prostě nelíbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kupovali sme 2xdlžku sukne plus niečo navyše. Ja som dosť nízkeho vzrastu a na živôtik sme toľko látky nesopotrebovali preto sa Ti to možno zdá málo. Ja som tiež trochu poverčivá a šaty mi šila mama takže to bolo v poriadku :) Každopádne súhlasím s Tebou, v požičovni som nenašla nič čo by sa mi naozaj páčilo.

      Odstrániť
  6. Wau, nádhera^_^

    -prosim, mrkni na muj blog. budu ráda za komentáře - http://food-is-my-friend.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádhera. Tie šaty sú proste dokonalé :O :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. saty jsou moc krasne a hlavne skvely clanek! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers