Shopping time

by - sobota, septembra 14, 2013


Vybrať sa v Prahe na nákupy v sobotu, kedy prebiehajú Dni Marianne nebol až tak šťastný nápad. Preplnené obchody, všade veľa ľudí ... Plánovala som si kúpiť čierne kotníčkové topánky na jeseň. Ak som náhodou našla nejaké, čo sa mi páčili, nemali moju veľkosť. To je údel malých nôh :). Dnes som zvolila pohodlné oblečenie. Džíny, pruhované triko a červené sako. V tomto druhu oblečenia sa cítim najlepšie. Využili ste nakupovanie počas Dní Marianne?

Going for shopping on saturday, during the “Mariannes’s Magazine“ day, was not avery good idea. Shops ware totally full, everywhere there was a lot of people ... I was planning to buy black shoes for autumn. 
Even when I found something nice, they did not have my size. That's a negative side of having small feet. 
Today I wore comfortable clothing. Jeans, stripes tshirt and red blazer. In this kind of clothes I feel the best. Did you go for shopping during the Mariannes day?







Blazer: MargiFashion
Tshirt: Camaieu
Jeand: Zara
Shoes: Deichmann
Bag: Guess

You May Also Like

15 komentářů

  1. hi, do you like fashion? vintage style and used products? to follow the new trends, how about using a combination of products of other cultures? which is the source of inspiration for DIY projects. If you get to follow my blog, I'd appreciate it.
    instagram.com / wantthefashion
    http://wantthefashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love the blazer!!!
    Thank You for comment in my blog!!,
    xx
    morefashion-gaby.blogspot.mx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I když jsem taky byla včera v Praze, žádnou ze slev jsem nevyužila, na obchody, kam chodím nejraději, žádné slevy nebyly :D Outfit je překrásný :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom úplne rovnako. Nevadí, zľavy boli a budú :)

      Odstrániť
  4. Moc se mi líbí ta kombinace saka s proužky:-)

    Jen tak dál!

    http://havlikovakarolina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love the blazer color !
    Great look !

    Thanks for dropping by my blog !

    Katerina from www.myneonrock.com

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. amazing watch!

    Diana

    www.cloudletinfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adorable!


    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to ja jsem dny Marianne vyuzila jak se patri, roztocila jsem pulku materske a jela domu s napechovanymi taskami a blazenym pocitem :-D Tak zase v zari....nebo jsou dny Marianne vicekrat do roka?

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.