Sexy in red

by - nedeľa, septembra 01, 2013


Tento rok sa pre mňa nesie v znamení svadieb. Mám za sebou svadbu môjho brata a do konca roka ma čakajú tuším ešte dve svadby. Preto som si nechala ušiť ďalšie šaty. Tentokrát som zvolila farbu vášne - červenú. 

Šaty sú z úpletového materiálu kombinované koženkou. Na zadný diel je zdobený zlatým zipsom, ktorý siaha až do výšky rázporku. Pri tvorbe týchto šiat som sa nechala inšpirovať mojou obľúbenou módnou návrhárkou Victoriou Beckham. Šaty som doplnila výrazným náhrdelníkom, čiernymi lodičkami a čiernou listovou kabelkou so zlatými cvočkami. Čo na ne hovoríte? 








Dress: MargiFashion, Necklace: Zara, Bag: Aldo, Watch: Michael Kors, Shoes: United Nude (Stilago)

You May Also Like

18 komentářů

  1. Moc ti to sluší!! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma back to school. Budu ráda když se zúčastníte :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. červená Ti opravdu moc sluší! Vypadáš skvěle!:) a moc se mi líbí ta kabelka s cvoky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to perfektní, červené šaty miluju a tobě moc sluší. Kolem toho náhrdelníku v Zaře taky pořád hladově obcházím a ještě kolem 3 dalších :)

    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. Ja som okolo toho náhrdelníka tiež pekne dlho krúžila :D

      Odstrániť
  4. Moc ti to sluší!:) A ten náhrdelník ze Zary závidím! Mají tam opravdu krásnou bižu. Na ten tvůj už nějakou dobu koukám a ještě na tento http://www.zara.com/cz/en/woman/accessories/accessories/stones-and-flower-necklace-c271008p1430003.html ale cena mě zatím pořád odrazuje :D

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem. Ano maju tam naozaj krásne náhrdelníky. Ten čo posielaš je tiež krásny. Ja tam mám vybraný ešte jeden pre maminu k narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné šaty, pristanú ti.
    Tento rok sa to so svadbami nejak pretrhlo, veľa ľudí z môjho okolia sa ženia/vydávajú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Mňa čakajú tento rok ešte dve a na budúci rok pokračovanie :)

      Odstrániť
  7. to sa mi páči, ako ladíš s nechtami. pristane ti to.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ej krásne ste sa s nimi vyhrali ... naozaj paráda
    a ten náhrdelník je božšký!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Ivi. Noo bola to poriadna makačka. Keďže to bol dosť jemný úplet museli sme ich podšiť :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.