Prague fashion week (part 1)

/
4 Comments

Tieto dni v Prahe prebieha Prague fashion week. S kamarátkou Kamilou sme si kúpili vstupenky na dve módne prehliadky. Prvá bola v piatok, a to Sophistic by Veronika + TEREZA VU. Ako prvá sa predviedla návrhárka Veronika Benešová. Jej kolekcia bola elegantná a ženská. Sukne, blúzky a tiež šaty vhodné na bežný pracovný deň, ale aj elegantné spoločenské šaty. Musím povedať, že mne sa tento štýl veľmi páči. Najviac ma zaujali smaragdové šaty, hlavne ich sukňová časť. V druhej časti sme mali možnosť vidieť spodnú bielizeň od návrhárky Terezy Vu. Táto kolekcia mňa osobne veľmi nezaujala. Modelky pripomínajúce víly v priehľadnej bielizni s plápolajúcimi volánikmi. Obe prehliadky si môžete pozrieť TU.

Ja som v ten deň mala na sebe džíny zo Zary, šifónovú košeľu a trenčkotový kabát. Oba z dielne MargiFashion. Boli ste sa aj vy pozrieť na PFW? Na akú prehliadku?










You may also like

4 komentáre:

  1. wow you had a great view for the fashion show! great snaps :)

    everythingandthegirlxo.blogspot.co.uk xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers