Pesto alla Maniac Cook

by - sobota, septembra 07, 2013


Dnes mám pre vás super recept na jednoduché a chutné pesto od môjho priateľa.
Kombinonovať môžete podľa vlastnej chuti. Dôležité je nezabudnúť na kvalitné, čerstvé potraviny, z ktorých pesto budete vytvárať. Pesto je jednou z najjednoduchších omáčok. V bežných obchodoch sú pomerne drahé a nikdy neviete, čo všetko v ních naozaj je. Pravá chuť príchádza z čerstvých surovín. Zabudnite na sušené korenie. To nikdy nedodá tu pravú chuť.


Čo budeme potrevovať pre 4 osoby:
  • čestvá bazala (10 - 12 stredne veľkých lístkov bude stačiť), 
  • niekoľko plátkov syra Pecorino (cca. 30 g), 
  • štvrťku cesnaku, 
  • olivový olej (kávový hrnček)
  • pistácie (cca. 20 g)
Urobil som menšiu zmenu oproti pôvodnému receptu a použil som pistácie namiesto pinioných orieškov. Začal som tým, že som zmiešal syr a olivový olej. Do masy som pridal jednotlivé lístky bazalky a nakoniec pistácie. 


Dobrú chuť/ Bon Appetit

You May Also Like

7 komentářů

  1. Mmm to vypadá skvěle! Určitě vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, miluju pistácie, díky za tip, určitě vyzkouším :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, toto bude môj dneskajší obed!

    scienceofklaulia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Báječné, hned jak se příště pustím do špaget, tak to vyzkouším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. och ja milujem pesto :) aj na hriankach

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to zarucene vyzkousim! Ty nam delas chute, ale ocenuji, ze jsou to zdrave chute a ne nejaky "junk food" :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.