Chiffon shirt

by - pondelok, septembra 23, 2013


V poslednej dobe som si veľmi obľúbila košele. Táto bola darčekom a tiež prekvapením od mojej šikovnej maminy. Nosím ju podľa nálady, k džínam alebo k sukni. Je z ľahkého šifonového materiálu. Lem goliera a tiež manžety sú z tmavo hnedého saténu. Ten je otočený na rubnú stranu, aby nebol príliš lesklý. Čo vy a košele. Nosíte ich rady?

Recently I enjoy wearing shirts. This shirt was a present and also a surprise from my skilfull mom. I combined it with jeans or with skirt, according to my mood. The shirt is made of light chiffon material. The welt of the collar and cuffs are made of dark brown satin. I don‘t like very shinny material, therefore she turned the fabric upside down and then sew it. Do you like to wear shirts?








Shirt: MargiFashion
Jeans: Zara
Leather jacket: Mango
Bag: Guess
Shoes: Deichmann

You May Also Like

21 komentářů

  1. Ta kosielka vyzera naozaj pekne. ;) Tiez som sa do nich v poslednej dobe zalubila, aj ked sa uz troche ochladzuje. v tom pripade prehodim nejaky svetrik,vytiahnem golier a traraaaaaaaaaaaa.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Košele su naozaj super .... či už elegantná varianta, alebo moja obľúbená športová elegancia :)

      Odstrániť
  2. Super halenka! :) Velmi sluší!

    http://ladykerstyn.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasna kosielka, aj ja chcem taku mamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem .... je to veľká výhoda. Môžem si niečo vymyslieť a mám istotu, že to bude originál :)

      Odstrániť
  4. Love your outfit so much and especially your blouse! The pattern is awesome and the colors are perfect for fall! Great combination with the brown details!

    Hope you visit me on my blog
    Best Jasmin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten outfit je skvelý veľmi sa mi páči!! :)
    http://www.dominikababnicova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. beautiful outfit!your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, lovely blouse!!! So cute, If you want we can follow each other on fb and GFC, I appreciate very much:)
    kisses
    Duapara
    http://duapara-duapara.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherná košela a úžasný blog :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéééj to je ale milená košielka :) Velmi ti pristane takýto štýl :)
    Ak budeš chcieť pozri si môj blog : scienceofklaulia.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vzor na košeli je krásny...celá je krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krasna kosile, i ja chci takovou!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.